Saç Mezoterapisi

Saç mezoterapisi nedir?

Saç mezoterapisi saç çıkartır mı?

Saç mezoterapisinin etkisi ne zaman görülür?

Saç mezoterapisinin avantajları nedir?

Saç mezoterapisinden sonra yapılmaması gerekenler nelerdir?

Saçınızı Kökünden Besleyin!

Saçlarımız kendimizi iyi hissetmemizi sağlayan, sosyal yaşantımızda en fazla önem verdiğimiz parçamız. Kadın erkek hepimiz sağlıklı, bakımlı ve gür saçlara sahip olmak istiyoruz ve dönem dönem saçlarda incelme ve dökülme problemi yaşıyoruz.

Saç dökülmesine yaklaşımda, öncelikli olarak dökülme tipini ve şiddetini belirlemek ve gerekli ise altta yatan nedenleri araştırmak önemli. Bu aşamalardan sonra kişiye özgü birtedavi protokolü oluşturmak, bazen farklı tedavi seçeneklerini bir arada uygulamak gerekir.

Saç mezoterapisi nedir?

Saç mezoterapisinde saç köklerini besleyen vitaminler, mineraller, özel yapı taşı proteinler, antioksidanlar ve bölgesel kan dolaşımını arttırıcı ilaçlar direkt saç köklerine enjekte edilir. Bu şekilde saç kökleri, daha sağlıklı ve yaşam süresi daha uzun saç telleri üretebilmek için aktif hale gelir.

Saç mezoterapisi nasıl yapılır?

Saç mezoterapisinde amaca uygun olarak seçilen ilaç karışımları, bölgesel olarak küçük dozlarda, özel iğnelerle cilt içine verilir. Uygulama yapılacak kişinin saçları temiz olmalı ve uygulamadan sonraki 1 gün boyunca saçlar yıkanmamalıdır.

Saç Mezoterapisi ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular

Şikâyete ve ihtiyaca göre değişmekle birlikte ortalama 10-12 seans yapılır. Saç mezoterapisi seansları başlangıçta 1-2 haftada bir yapılabilir. Daha sonra seans aralıkları 3-8 hafta kadar açılabilir.

Saç mezoterapisinin etkinliği 3-4 seanstan sonra görülmeye başlar.

Saç mezoterapisinin diğer klasik ilaç tedavilerine göre üstünlüğü; ilaçların küçük dozlarda bölgesel kullanılmasıdır. Yan etki riskinin olmaması bu yöntemin başlıca avantajıdır.

Uygulama fiyatları size yapılacak seans sayısına ve ihtiyacınıza bağlı olarak değişmektedir. Doktorumuz sizinle konuşup ihtiyacınızı daha detaylı anladıktan sonra size uygun bir fiyat bilgisi sunulmaktadır.

Saç mezoterapisinin dışında yüz mezoterapisi de yer almaktadır.

Ön görüşme randevusu almak için bizimle iletişime geçin!

Saçınızı Kökünden Besleyin!