Yüzde Sarkma ve Yerçekimi Etkisi

Yaşlanma doğal bir süreçtir ve istesek de istemesek de yüzümüz er ya da geç geçen yılların belirtilerini gösterecektir. Bir noktada herkes gözlerinin veya dudaklarının çevresinde küçük kırışıklıklar, yaşlılık lekeleri, ciltte sarkma vb. fark eder.

Geçmişte, invaziv plastik ameliyatlar geçirmeden zamanı geriye almak için sadece birkaç seçenek vardı. Ancak bugün, birçok cerrahi olmayan kozmetik prosedürle zamanın yüzünüzdeki etkilerini tersine çevirebilirsiniz.

Enjekte edilebilirler, lazer tedavileri ve profesyonel cilt bakımı tedavileri, cildin görünümünü önemli ölçüde iyileştirebilir, kırışıklıkları azaltabilir ve gözle görülür yaşlanma belirtilerini ortadan kaldırabilir.

Dermatologlar tarafından ameliyata gerek duymadan yüzünüze en iyi sonuçları verecek ve gençliğinizi geri kazandıracak farklı kozmetik işlemler uygulanmaktadır.

Scarlet X Tedavisi

Scarlet X

Scarlet X Tedavisi ile geliştirilmiş kollajen seviyeleri ve yeniden şekillendirilmiş dermal elastik lifler, cildin gevşekliğini ve cilt tonunu geri kazandırır. İnce çizgileri ve kırışıklıkları yumuşatarak daha genç bir görünüm sağlar.
İple Yüz Germe

İple germe, orta yüz, gıdı ve boyundaki sarkmış cildi kaldırmak ve yenilemek için özel cerrahi ipler kullanan, daha sıkı, daha genç bir görünüm veren gençleştirici bir tedavidir.
Boyun Estetiği (Venüs Boynu)

Boyun Estetiği

Venüs Boynu uygulamasında cildi aşırı derecede susuz kalmış, cilt gevşekliği kaybı ve cilt yapısı zayıf olan kişilerde boyun ve dekoltelerde etkili sonuç alınır.
Ameliyatsız Göz Kapağı Estetiği (Plexr®)

Plexr

Plexr, özellikle göz kapakları olmak üzere, fazla yağ ve sarkan dokuların alınması, cilt sarkmalarının giderilmesi ve cildi canlandırmak için tercih edilen bir tedavidir.
Gıdı Giderme - Eritme

Gıdı Eritme

Gıdıda bulunan inatçı gibi görünen yağları eriten ameliyatsız bir tedavi olan Mezolipoliz, yağ eritici bileşenlerin deri altında istenilen bölgeye enjekte edilmesiyle uygulanır. Daha sonra yağ çözülmeye başlar ve kan dolaşımında hareket eder. Sonunda böbrekler ve bağırsaklar yağları dışarı atar.
Lifting Aşısı

Lifting aşısı, cildi kollajen ve elastin üretmesi, elastikiyetini artırması ve sarkmış cildi azaltması için doğal olarak uyararak cildi gençleştirir ve sıkılığını geri kazandırır.
DNA Işıltısı

DNA Işıltısı yöntemi ile kırışıklıklar ve nem kaybı giderilebilirken aynı zamanda ciltte daha sıkı bir görüntü de elde edilir. DNA Işıltısı ile cilt hem daha sağlıklı hem de daha gergin bir hal alır; cilt mikroskobik olarak daha genç bir hale gelir.
Dolgu

Derin çizgileri gidermek için dermal dolgu maddeleri kullanılabilir. Hyaluronik asit dolgu maddeleri, derin kırışıklıkları gidermek için ciltte hacim ve nem oluşturarak çalışır. Tedavi uyuşturucu krem ile yapılır ve sonuçlar etkili ve uzun ömürlüdür.
Kök Hücre Tedavisi

Kök hücre tedavisi, doğal yaşlanma sürecinin etkileriyle mücadele etmek için kullanılan bir tedavi türüdür. IV yoluyla hastaya çok miktarda genç kök hücre enjekte edilir. Bunlar, var olan "eski" hücrelerin yerini almak, böylece vücudun kendini iyileştirip iltihabı azaltarak verimli çalışmasına izin verir.

Yüzünüzdeki ve vücudunuzdaki sarkmaları gidermek için geliştirilen bu tedavilerden hangisinin sizin için doğru olduğunu öğrenmek için kliniğimizle ön görüşme yapabilirsiniz.