Yara İzleri ve Lekeler

Skarlara derin yaralar veya zamanla cildinizin aynı bölgesine tekrar tekrar ortaya çıkan şiddetli akneler neden olur.

Akne izleri, akneden muzdarip insanlar için sık görülen bir durumdur. Yara izi, vücudun aknenin neden olduğu iltihaplanmaya verdiği tepkiden kaynaklanır, yara dokusu oluşan alanı iyileştirmek için yeni kollajen üretilir ve iltihaplanma nedeniyle renk değişiklikleri meydana gelir.

İki ana akne izi türü vardır: “hipertrofik” ve “atrofik” akne izleri. Cildiniz yarayı doldurmak için çok fazla kollajen ürettiğinde hipertrofik skar oluşabilir, bu nedenle cildinizin yüzeyinde hafif kabarık bir alan kalır. Atrofik yara izi, vücudun değiştiremeyeceği yüzeyin altındaki doku kaybından kaynaklanabilir. Bu nedenle sivilce izleri cildinize gamzeli ya da çukurlu bir görünüm verir.

Cilt Lekeleri

Cildinizin, saçınızın ve gözlerinizin rengini melanin adı verilen bir pigment belirler. Bu pigment, melanosit adı verilen pigment hücreleri tarafından üretilir. Sağlıklı melanositler, pigmenti cilde eşit olarak dağıtarak pürüzsüz ve eşit bir cilt sağlar. Sağlıksız, iltihaplı veya hasarlı melanositler ya aşırı pigment kümeleri oluşturarak hiperpigmentasyona (koyu noktalar) yol açabilir ya da pigment üretimini tamamen durdurarak hipopigmentasyona (beyaz noktalar) yol açabilir.

Yara İzi ve Cilt Lekelerinin Tedavileri

Akne izi tedavisi, iz oluşumunu önlemek için öncelikle var olan aknelerin tedavisine odaklanır. Eger aknelerin tümü sönmüş ise, izlere ve lekelere odaklı tedaviler uygulanır.

Cosmelan Dermamelan ile Leke Tedavisi

Cosmelan - Dermamelan

Cosmelan ve Dermamelan, her türlü pigmentasyonu güvenli ve etkili bir şekilde tedavi eden kimyasal bir peelingdir.
Gençlik Aşısı

Gençlik Aşısı, amino asitler ve hyaluronik asitten oluşur. Bu karışım, vücudu kendi kollajen ve elastin üretimini artırması için uyarır ve cildi nemlendirerek genel cilt kalitesini artırır, yılları geriye döndürür.
Peeling Uygulamaları

Kimyasal Peeling

Kimyasal Peeling, çeşitli cilt sorunlarını gidermeye, cilt dokusunu ve görünümünü iyileştirmeye yardımcı olan bir tedavidir.
Kök Hücre Tedavisi

Kök hücre tedavisi, cilt gençleştirme, akne izleri, çatlaklar ve saç dökülmesi tedavisinde etkin olarak kullanılır.
Lifting Aşısı

Lifting aşısı, cildi kollajen ve elastin üretmesi, elastikiyetini artırması ve sarkmış cildi azaltması için doğal olarak uyararak cildi gençleştirir ve sıkılığını geri kazandırır.
Mezoterapi

Mezoterapi ile yüzünüze yararlı bileşenler enjekte edilir. Böylece cilt daha sıkı ve dolgun olurken, akne izlerinin azalması, hiperpigmentasyon ve koyu halkaların giderilmesi sağlanır.
Göz Çevresi Estetiği ve Tedavileri (NoMor)

NoMor

NoMor, son derece çok yönlüdür ve kollajen ve elastin üretimini artırmak ve pigmentasyonu azaltmak için vücudun her yerinde farklı şekillerde kullanılabilir.
Paris Işıltısı

Paris Işıltısı, parlaklık, dolgunluk ve elastikiyetten yoksun cilde çoklu canlandırma ve derin nemlendirme sağlar.
Ameliyatsız Göz Kapağı Estetiği (Plexr®)

Plexr

Plexr, cildin dış yüzeyinde süblimleşmeye neden olan küçük bir elektrik arkı oluşturarak, cildin 5-7 gün içinde aşağı düşen bir kabuk oluşturmasını sağlar. Arkada yeni bir cilt, bu, çevreleyen cilde ısı yaymadan yara izlerini tedavi etmek için kullanılır.
PRP Uygulamaları

PRP

PRP tedavisinde hastanın kendi kanından alınan konsantre trombosit solüsyonu cildin etkilenen bölgesine uygulanır. Böylece kollajen ve elastin olmak üzere yeni cilt dokusunun iyileşme ve büyüme süreci gerçekleşir.
Saten Cilt Uygulaması

Saten Cilt

Saten Cilt Uygulaması, ciltte kaybolan kollajeni yenileyerek yüzdeki çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü düzelterek kayda değer bir iyileşme sağlayan kozmetik bir dermal dolgu maddesidir.
Scarlet X Tedavisi

Scarlet X

Scarlet X Tedavisi ile ince kırışıklıklar, geniş gözenekler, sarkmış cilt, akne izleri nedeniyle oluşan düzensiz cilt dokusu etkin olarak tedavi edilir.

Yara izlerini ve lekeleri gidermek ve pürüzsüz bir cilde sahip olmak için geliştirilen bu tedavilerden hangisinin sizin için doğru olduğunu öğrenmek için kliniğimizle ön görüşme yapabilirsiniz.