Esneklik ve Parlaklık

Donuk, kuru veya susuz kalmış cilt hemen hemen hepimizi etkileyen yaygın bir sorundur. Tedavi seçeneklerini belirlemek için bu değişikliklerin neden meydana geldiğini anlamak önemlidir.

Ölü Cilt Hücrelerinin Birikmesi

Donuk cildin en yaygın nedenlerinden biri, yüzeyde ölü deri hücrelerinin (keratinositler) birikmesidir. Keratinositler epidermisin tabanında (stratum bazale) oluşturulur ve aşamalı olarak epidermisin dış tabakasına (stratum corneum) doğru hareket eder. Dış katmana bu göç sırasında, keratinositler daha düz, daha kuru hale gelir ve sonunda deriden dökülür. Yetersiz dökülme, cildin donuk ve kuru görünmesine neden olan ölü, kuru cilt hücrelerinin birikmesine yol açar. Bu, topikal cilt bakımı ve eksfolyatif cilt tedavileri yoluyla cilt eksfoliasyonunu geliştirerek giderilebilir.

Doğal Hyaluronik Asit Kaybı

Yaş, menopoz, yaşam tarzı seçimleri ve güneşe maruz kalma ile epidermis, cildin doğal nemlendiricisi olan doğal hyaluronik asitten yoksun kalır. Bu, cildin daha kuru ve kırışık görünmesine neden olur. Hyaluronik asit, mezoterapi, biorevitalizasyon ve mikroiğneleme gibi tedavilerle yenilenebilir.

En Çok Etkilenen Bölgeler

• Şakaklar
  • Alın
  • Eller
  • İç kollar
  • Boyun

Yaşlandıkça cildimizden kaybolan ve cilt gevşekliği ve diğer yaşlanma belirtilerine neden olan temel maddelerin üretimini uyaran farklı uygulamalar bulunur.

Gençlik Aşısı

Gençlik Aşısı, amino asitler ve hyaluronik asitten oluşur. Bu karışım, vücudu kendi kollajen ve elastin üretimini artırması için uyarır ve cildi nemlendirerek genel cilt kalitesini artırır, yılları geriye döndürür.
Paris Işıltısı

Paris Işıltısı, parlaklık, dolgunluk ve elastikiyetten yoksun cilde çoklu canlandırma ve derin nemlendirme sağlar.
Mezoterapi

Mezoterapi ile yüzünüze yararlı bileşenler enjekte edilir. Amaç, genç, daha parlak bir cilde ulaşmaya yardımcı olmaktır. Kendinizi canlanmış ve taze hissetmenizi sağlayacak daha parlak, daha sağlıklı görünen bir cilt elde etmenin etkili bir yoludur.
Lifting Aşısı

Lifting aşısı, cildi kollajen ve elastin üretmesi, elastikiyetini artırması ve sarkmış cildi azaltması için doğal olarak uyararak cildi gençleştirir ve sıkılığını geri kazandırır.
DNA Işıltısı

DNA Işıltısı yöntemi ile kırışıklıklar ve nem kaybı giderilebilirken aynı zamanda ciltte daha sıkı bir görüntü de elde edilir. DNA Işıltısı ile cilt hem daha sağlıklı hem de daha gergin bir hal alır; cilt mikroskobik olarak daha genç bir hale gelir.
Saten Cilt Uygulaması

Saten Cilt

Saten Cilt Uygulaması, ciltte kaybolan kollajeni yenileyerek yüzdeki çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü düzelterek kayda değer bir iyileşme sağlayan kozmetik bir dermal dolgu maddesidir.
Boyun Estetiği (Venüs Boynu)

Boyun Estetiği

Venüs Boynu uygulamasında cildi aşırı derecede susuz kalmış, cilt gevşekliği kaybı ve cilt yapısı zayıf olan kişilerde boyun ve dekoltelerde etkili sonuç alınır. Çatlaklarda veya ellerde, dizlerde ve vücudun diğer bölgelerinde de kullanılabilir.
Göz Çevresi Estetiği ve Tedavileri (NoMor)

NoMor

NoMor, son derece çok yönlüdür ve kollajen ve elastin üretimini artırıp pigmentasyonu azaltarak "yorgun yüz sendromu" sorununu çözmeyi amaçlar.
Peeling Uygulamaları

Kimyasal Peeling

Kimyasal Peeling tedavisinde toksik olmayan bir kimyasal yardımıyla cildinizin hasarlı dış katmanları soyularak daha parlak, daha pürüzsüz, daha eşit tonda ve genç görünen bir cilt ortaya çıkarılır.
Scarlet X Tedavisi

Scarlet X

Scarlet X Tedavisi ile geliştirilmiş kollajen seviyeleri ve yeniden şekillendirilmiş dermal elastik lifler, cildin gevşekliğini ve cilt tonunu geri kazandırır. İnce çizgileri ve kırışıklıkları yumuşatarak daha genç bir görünüm sağlar.
PRP Uygulamaları

PRP

PRP tedavisinde hastanın kendi kanından alınan konsantre trombosit solüsyonu cildin etkilenen bölgesine uygulanır. Böylece kollajen ve elastin olmak üzere yeni cilt dokusunun iyileşme ve büyüme süreci gerçekleşir.

Esnek ve parlak bir cilde kavuşmak için geliştirilen bu tedavilerden hangisinin sizin için doğru olduğunu öğrenmek için kliniğimizle ön görüşme yapabilirsiniz.