Kırışıklıklar

Yaştan bağımsız olarak, gözleri kısmak veya gülümsemek gibi tekrarlayan yüz hareketleri ve ifadeleri, ince çizgilerin ve kırışıklıkların ortaya çıkmasına neden olabilir. Bir yüz kasını her kullandığınızda, cilt yüzeyinin altında bir çizgi oluşur ve cilt yaşlandıkça yerine geri dönme yeteneğini kaybeder.

Yerçekimi etkileri, yaşam tarzı faktörleri, yüz ifadeleri ve güneşten gelen hasarlarla birleşince kırışıklığın kas kullanılmadığında bile belirgin hale gelmesine neden olur. Bazıları ince çizgiler olarak görünürken, diğerleri daha belirgin olabilir ve ince çizgiler veya kırışıklıklar olarak tanımlanır.

Çizgi ve kırışıklık türleri şunları içerir:

• Gülme çizgileri olarak da bilinen kaz ayakları (göz kenarlarındaki çizgiler)
  • Glabella çizgileri (gözler arasındaki dikey çizgiler)
    Kaş Çizgileri/Alın Çizgileri
  • Nazolabial kıvrımlar/burun ağız çizgileri
  • Sigara İçenlerin Çizgileri/ dudak çizgileri
  • Tavşan çizgileri (burun kenarındaki çizgiler)
  • Marionette çizgileri (ağız kenarlarından uzanan çizgiler)
  • Dermatologlar tarafından kırışıklıkların yüzünüzde nerede olduğuna ve tip ve derinliğine bağlı olarak bir dizi kırışıklık tedavisi sunulmaktadır.
Botoks

Botoks olarak da bilinen, botulinum toksini cok cesitli durumlari tedavi etmek için kullanilmaktadir. Sinirler ve kaslar arasındaki bağlantıyı geçici olarak bloke ederek çalışır, böylece kasları gevşeterek, görünür çizgileri yumuşatarak ince çizgileri etkili bir şekilde tedavi edebilir.
Kök Hücre Tedavisi

Kök hücre tedavisi, doğal yaşlanma sürecinin etkileriyle mücadele etmek için kullanılan bir tedavi türüdür. IV yoluyla hastaya çok miktarda genç kök hücre enjekte edilir. Bunlar, var olan "eski" hücrelerin yerini almak, böylece vücudun kendini iyileştirip iltihabı azaltarak verimli çalışmasına izin verir.
Gençlik Aşısı

Gençlik Aşısı, amino asitler ve hyaluronik asitten oluşur. Bu karışım, vücudu kendi kollajen ve elastin üretimini artırması için uyarır ve cildi nemlendirerek genel cilt kalitesini artırır, yılları geriye döndürür.
Paris Işıltısı

Paris Işıltısı, parlaklık, dolgunluk ve elastikiyetten yoksun cilde çoklu canlandırma ve derin nemlendirme sağlar.
PRP Uygulamaları

PRP

PRP tedavisinde hastanın kendi kanından alınan konsantre trombosit solüsyonu cildin etkilenen bölgesine uygulanır. Böylece kollajen ve elastin olmak üzere yeni cilt dokusunun iyileşme ve büyüme süreci gerçekleşir.
Göz Çevresi Estetiği ve Tedavileri (NoMor)

NoMor

NoMor, son derece çok yönlüdür ve kollajen ve elastin üretimini artırmak ve pigmentasyonu azaltmak uzere cildin nem eksikliğini telafi eder, cildin enerji dengesini geri kazandırır ve cildin yaşlanma sürecini yavaşlatır.
Mezoterapi

Mezoterapi ile yüzünüze yararlı bileşenler enjekte edilir. Amaç, genç, daha parlak bir cilde ulaşmaya yardımcı olmaktır. Kendinizi canlanmış ve taze hissetmenizi sağlayacak daha parlak, daha sağlıklı görünen bir cilt elde etmenin etkili bir yoludur.
Lifting Aşısı

Lifting aşısı, cildi kollajen ve elastin üretmesi, elastikiyetini artırması ve sarkmış cildi azaltması için doğal olarak uyararak cildi gençleştirir ve sıkılığını geri kazandırır.
DNA Işıltısı

DNA Işıltısı yöntemi ile kırışıklıklar ve nem kaybı giderilebilirken aynı zamanda ciltte daha sıkı bir görüntü de elde edilir. DNA Işıltısı ile cilt hem daha sağlıklı hem de daha gergin bir hal alır; cilt mikroskobik olarak daha genç bir hale gelir.
Saten Cilt Uygulaması

Saten Cilt

Saten Cilt Uygulaması, ciltte kaybolan kollajeni yenileyerek yüzdeki çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü düzelterek kayda değer bir iyileşme sağlayan kozmetik bir dermal dolgu maddesidir.
Ameliyatsız Göz Kapağı Estetiği (Plexr®)

Plexr

Plexr tedavisinde uygulanan plazma sayesinde cilt lifleri sıkılaşır, cildin pürüzsüzleşmesine ve ince çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünün azalmasına neden olur. Non-invaziv, güvenlidir ve tüm cilt tipleri için uygundur.
Boyun Estetiği (Venüs Boynu)

Boyun Estetiği

Venüs Boynu uygulamasında cildi aşırı derecede susuz kalmış, cilt gevşekliği kaybı ve cilt yapısı zayıf olan kişilerde boyun ve dekoltelerdeki kırışıklıklarda etkili sonuç alınır.

Erken yaşta görünen kırışıklıklar ve yaşlanma etkisiyle ortaya çıkan kırışıklıklar için geliştirilen bu tedavilerden hangisinin sizin için doğru olduğunu öğrenmek için kliniğimizle ön görüşme yapabilirsiniz.