Scarlet X Tedavisi

Scarlet uygulaması kimlere uygulanabilir?

Scarlet uygulaması kaç seans uygulanır?

Scarlet uygulaması ağrılı bir uygulama mıdır?

Scarlet uygulaması sonra yan etki oluşur mu?

Scarlet x uygulamasın sonra dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?

Yaşam Koşullarının Etkisini Cildimizden Silmek İstiyoruz!

Yaşla beraber cilt tonunu, elastikiyetini ve nemini kaybeder. Kollajen ve elastin gibi hayati maddelerin tükenmesinin yanı sıra sigara içmek ve UV ışığına aşırı maruz kalmak gibi yaşam tarzı seçimleri ve cilde daha fazla zarar vererek sağlığını ve dokusunu bozar. Bunun sonucunda cilt canlılığını kaybeder, yorgun görünmeye başlar, alt yüz bölgelerinde sarkma görülebilir. Cildin yenilenmesi ve eski canlılığına kavuşması için ameliyatsız yöntemlerin başında Scarlet X uygulaması yer alır.

Scarlet X nedir?

Scarlet X, altın iğne olarak da bilinen Scarlet S’nin geliştirilmiş ve zenginleştirilmiş versiyonudur. Hedef bölgeye mikro iğneler ile iletilen radyofrekans enerjisinin cilt altına uygulanmasıyla ciltte toparlanma ve yenilenme başlaması hedeflenir. Saç derisi tedavisi, alın kırışıklıkları, kaş sarkmaları, kaz ayakları, elmacık kemiği ve ağız sarkmaları, mimik çizgileri ve çene çevresindeki cildi sıkılaştırır.

Scarlet X nasıl uygulanır?

Scarlet X, ciltte dermal kollajen ve elastin lifini pıhtılaştırmak için mikro iğne elektrotları bipolar radyo frekansı (RF) teknolojisini kullanır.

Scarlet X nerelerde kullanılır?

Scarlet X, cilt sıkılaştırma ve germe, gıdı, boyun ve dekolte cildini sıkılaştırmayı hedefler. Aynı zamanda, rosacea, akne, vulgaris, melazma, yara izleri ve ince çizgiler gibi yaygın sorunların tedavisinde kullanılır.

Scarlet X ile İlgili Sıkça Sorulan Sorular

Scarlet X tedavisi herhangi bir özel hazırlık veya takip rejimi gerektirmez. Temel cilt bakımı ve güneş kremi sonrası bakım için yeterlidir. Çoğu hasta tedaviden hemen sonra normal aktivitelerine döner. Rosacea hastalarında tedaviden sonra geçici bir kızarıklık veya hafif şişlik görülür, ancak bu genellikle 24 ila 72 saat içinde geçer.

Scarlet X, RF sistemleri alanındaki güvenli tedavilerden biridir; nekahat suresi ve yan etkisi yoktur. Hastalar tedaviden hemen sonra klinikten ayrılabilirler; diğer mikro iğne tedavilerinde olduğu gibi kanama veya hassasiyet yoktur.

Cilde sıkılaşma tedavinin ardında hızla görünür. Dermal şekillenme ise yeni kolajen, elastin liflerinin yeniden oluşumu ve damar gençleşmesine bağlı olarak zamanla ortaya çıkar. Çoğu hasta için ölçülebilir sonuçlar 2 ila 3 ay içinde kademeli olarak gözlemlenir. Etkisi, cildinizin durumuna ve yaşlanma sürecine bağlı olarak, tek bir tedaviden sonra 6 ay ile bir yıl arasında sürebilir.

Herhangi bir ağrıyı gidermek için uygulamadan önce cilde anestezik krem sürülür. Çoğu hasta, çok az veya hiç ağrı hissetmediğini bildirmektedir. Kısa ısıtma süresi ve ince mikro iğne elektrotları sayesinde hafif basınç ve yavaş hızla çalışır. Böylece hastalara uygulama sırasında konfor sunar.

Uygulama öncesi işlem yapılacak bölgeye anestezik kremler ve buz uygulaması yapılır. Ayrıca işleme özel ince iğne uçları ile de ağrı hissi oldukça azdır.