İple Yüz Germe

Yüz Sarkmasını veya Boyun Sarkması Endişelerini Gidermenin Etkili Bir Yolu Var!

Yaşlandıkça ve ciltteki kollajen ve elastin seviyeleri tükendikçe, yüzümüzdeki genç görünümü kaybederiz. Gıdı, boyun ve yanaklarda sarkmalar, göz kapaklarında düşüklük yaşamaya başlarız. Cerrahi yöntemler yerine, etkili yöntemler ararız.

Ameliyatsız yüz gençleştirmede “Gençlik İpi” estetiği, vücut tarafından tamamıyla eritebilen ipler yardımı ile yapılan yüz askılama yöntemidir. Doğal, kesisiz, ağrısız ve acısızdır. Uzun süreli etki ve sosyal yaşama hemen dönmek isteyen hastalar için kişiye özel uygulamadır.

İple yüz germenin detayları nelerdir?

Polilaktik asit özelliğindeki ip ve çift yönlü emilebilir konilerden oluşmaktadır. Bu materyal birçok tıbbi alanda uzun yıllardır kullanılan bir maddedir. İnsan dokusuyla uyumludur. Emilimi sırasında fibroblast ve kollajen üretimini indükleyerek cildin kendini yeniden yapılandırmasını ve daha genç, sağlıklı ve parlak görünmesini sağlar. 1 uygulama ile 2 etki elde edilir: Uygulama sonrası gözle görünür ciltte kaldırma etkisi: Uygulama gerçekleştikten sonra çift yönlü koniler sayesinde yüzde asma ve yeniden şekillendirme işlemleri yapılabilir. Deri altı yağ dokusu içinde emilen ipler kollajen üretimini tetikler, böylece deride yenilenme etkisi görülür.

İple yüz germe nasıl yapılır?

Öncelikle hastanın mevcut şikâyetini değerlendirmek ve ona göre iplerin yerleştirileceği yeri hastanın da fikri alınarak, yüzün iki tarafı simetrik olacak şekilde tespit etmek ve kaç adet ipin gerekli olduğuna karar vermek gerekir. Yüzün her iki tarafına ipler yerleştirildikten sonra bir ayna yardımıyla ve hastanın da fikri alınarak arzu edildiği kadar askılama işlemi yapılır. Uygulama yaklaşık 1-1,5 saat sürmekte ve uygulama sonrasında hasta normal hayatına hemen geri dönebilmektedir.

İple yüz germe nerelerde uygulanır?

Orta yüz sarkmaları ve yanakta hacim kaybı olan kişilerde yüz ovalini sağlamak, çene hattını belirginleştirmek, boyun ve gıdı bölgesindeki istenmeyen sarkmaları gidermek, kaş kaldırma ve kaşa şekil vermek için uygulanabilir.

İple Yüz Germe ile İlgili Sıkça Sorulan Sorular

Silhouette Soft® iple germe, tek başına bir tedavi olarak veya kırışık yumuşatma enjeksiyonları ve enjekte edilebilir dermal dolgu maddeleri ile birlikte oldukça etkilidir ve genç bir görünüm ve cilt kalitesini geri kazandırmak için tam bütünsel bir yaklaşım sağlar. Bu iplerin yavaş emilim özelliğinden dolayı etkisi uzundur. Uygulama sonra etki 2 yıla kadar sürmektedir. Bununla birlikte kişinin genetik özellikleri, cilt yapısı ve tipi, yaşı, sosyal alışkanlıkları (sigara alkol spor vb) bu süreyi olumlu veya olumsuz yönde etkilemektedir.

Doktorunuz tedavi öncesi konsültasyonunuzda size uygun ve uygun bakım sonrası tavsiyelerde bulunacaktır, böylece tedaviyi ne zaman alacağınızı ve işten ne kadar uzaklaşmanız gerekebileceğini planlayabilirsiniz.
İlk 24 saat banyo yapılmaması gerekir. 5 gün boyunca yüz üstü yatılmamalı, baş hafif yukarıda olacak şekilde yatılmalıdır. 3 hafta aşırı hareketlerinden kaçınılmalıdır (sakız çiğnemek, elma yemek gibi). 3 hafta boyunca yüze masaj yapılmamalı, güneşten korunmalı, sauna veya hamama girilmemeli ve ağır egzersiz yapılmamalıdır.