Dudak dolgusunda 1 cc yeterli oluyor mu?

Ortalama olarak hasta geneline bakıldığında 1 cc birçok hastamız için yeterli olmaktadır. Bazı durumlarda ise dudak inceliğine ve yapısına göre ya da hastamızın tercihine göre bu oran 2-3 cc olarak arttırabilir fakat dikkat edilmesi gereken nokta şudur ki bu dozu tek seansta değil, seanslara bölünerek yapılması daha başarılı sonuç verecektir.

Dudak dolgusunun kullanım süresi ne kadardır?

Dudak, yüz bölgemizde en çok hareket ettirdiğimiz bölümdür. Bu nedenle, diğer dolgulara göre kullanım süresi daha azdır. Ortalama olarak 9-12 ay kalıcığı vardır.

Belirli bir süre sonunda dudak dolgusu ne şekilde dudaktan kaybolur?

İçerisinde bulunan hyaluronik asit ile 9-12 ay içerisinde yavaş yavaş erir daha sonra vücut tarafından emilir. Dudak ise işlem öncesindeki haline geri döner.

Dudak dolgusu ömür boyu kalıcı mıdır?

Hayır. Dudak dolgusunun belirli bir kullanma süresi vardır. Kalıcı bir işlem hasta tarafından isteniyor ise permalip dudak silikonu tercih edilebilir.

Dudak dolgusu çok acılı bir işlem mi?

Dudaklarımız yüzümüzün diğer bölgelerine oranla biraz daha hassastır fakat uygulama öncesi sürülmüş olan anestezik krem sayesinde acı yok denebilecek kadar azalıyor ama tabi ki acı eşiğinin kişiden kişiye göre değişkenlik gösterdiğini unutmayalım.

Dudak dolgusundan sonrası neden dudaklarda top bezeler oluşur?

Bu beze görünümünün birkaç sebebi olabilir. Kullanılan dolgunun içerdiği maddeden kaynaklı olabildiği gibi dolgu sonrasında yapılması gereken masaj doktorunuz tarafından yapılmamış veya sizlere hatırlatılmamış olabilir. Belirli aralıklar ile masaj yaparak bu topaklanmanın önüne geçebilirsiniz fakat ekstra bir durum olduğunu hissettiğiniz takdirde doktorunuza danışınız.

Ameliyatsız yapılan burun dolgusu ameliyatlıymış gibi görüntüde fark yaratı mı?

Tamamen yepyeni bir görünüm elde edemeyebiliriz, bu değişiklik kişinin yüz hatlarına ve değişimin boyutuna göre farklılık gösterir. Burun dolgusu daha çok burun sırt ve kenarlarında estetik açıdan rahatsız olan hastalarımız tarafından tercih edilen bir yöntemdir.

Burun dolgusu işlemi ne kadar sürer?

Ortalama 15 – 20 dakika süren bir işlemdir. 7 -10 gün içerisinde ise doktorunuz tarafından kontrol edilmesi gerekmektedir.

Burun dolgusunun kalıcılığı ömür boyu mu?

Hayır. Ömür boyu kalıcılığı olan bir işlem değildir. Yaklaşık 1-1.5 yıl kalıcılık süreleri mevcuttur.

Burun dolgusu sonrasında nelere dikkat edilmeli?

İşlem sonrasında ilk 24 saat içerisine hamam ve sauna gibi sıcak ortamlardan uzak durmalı, duş almamalı ve kafein – alkol bulunan ürünleri tüketmemeye özen göstermeliyiz. Ek olarak işlemden sonra ilk 72 saat, burun ovuşturulmamalı ve sert temastan kaçınmalıyız.

Burun dolgusu varken burun ameliyatı olunabilir mi?

Burun ameliyatı olabilmek için burun dolgusunun erimesini beklemeniz gerekir. Dolgu hala mevcut şekilde varken ameliyat olunması durumunda olumsuz sonuçlar ortaya çıkması muhtemeldir.

Burun dolgusundan sonra şişlik ve morarma normal mi?

İlk 72 saat şişlik ve nadiren morarma olası bir reaksiyondur. Bu sürecin uzaması durumunda veya şişlik ve özellikle morarmada bir fazlalık gördüğünüz takdirde doktorunuza başvurmanızı tavsiye ederim.

Burun dolgusu sonrasında nelere dikkat edilmeli?

Burun dolgusu varken burun ameliyatı olunabilir mi?

Kırışıklık tedavisi yüzün her yerine uygulanabilir mi?

Kaş arası, alın ve göz çevresinde bulunan kazayağı adı verilen bölgelere uygulama yapılır, uygulama sonrası cilt daha canlı ve dinamik bir hal alır. Buna ek olarak kırışıklık tedavisi ağız çevresinde, boyun ve dekolte bölgesinde, burun bölgesinde ve tavşan çizgileri denilen kırışıklıklara uygulanır.

Kırışıklık tedavisi uygulaması ne kadar sürer?

Kırışıklık tedavisi çok uzun bir işlem değildir. 15-20 dakika içerisinde tedavi uygulanmış olur.

Kırışıklık tedavisinin zararı var mıdır?

Kırışıklık tedavisi doğru uygulandığı müddetçe herhangi bir zararı yoktur ama hamilelik ve emzirme dönemlerinde ve kas hastalığı olan kişilere uygulanması tercih edilmemektedir.

Kırışık tedavisinin etkisi ömür boyu kalıcı mıdır?

Kırışıklık tedavisinin etkisi kişiden kişiye farklılık gösterir. Yaşa bağlı olarak ve mimiklerini fazla kullanan kişilerde kırışıklık tedavisinin etki süresini azaltabilir. Bu süre 4-6 ay civarındadır.

Kök hücre gerçekten insanın kendi hücresinden mi yapılıyor yoksa etken farklı bir madde ekleniyor mu?

Hayır. Tamamen insanın kendi hücrelerinden hastaya uygulanan bir yöntemdir.

Kök hücre tedavisinden sonra yan etki görülür mü?

Uygulama sonunda hafif kızarıklık ve ödem oluşması beklenen bir sonuçtur ancak bu etkiler 1-2 gün içerisinde geçer. Ayrıca kök hücre uygulamasında küçük iğnelerle darbe yapıldığı için kısa süren küçük morluklar oluşması mümkündür.

Kök hücre yönteminin kullanım alanları nelerdir?

Yüz, boyun ve dekolte bölgesinde kullanımı yaygın olmakla beraber çene ve boyun bölgesinde de hastalarımızın tercihi haline geliyor. Buna ek olarak akne izlerinin tedavisi içinde tercih edilen bir yöntemdir. Yanık ve cerrahi izlerinin tedavisinde de kullanılabilmektedir.

Gençlik aşısı nedir?

Günden güne geçen zamanla beraber deride oluşmuş kırışıklıklara, sarkmalara ve deforme olmuş bölgelere etki eden, deri içerisinde suyu canlı tutan nem aşısı olarak halk arasında bilinen bir tedavi yöntemidir.

Neden gençlik aşısı yaptırmalıyız?

Cilde doğal ve genç görünümünü geri kazandırmak, yaşlanma belirtilerini, kırışıklıkları iyileştirmek için hastalarımıza gençlik aşısını öneriyoruz.

Gençlik Aşısı uygulaması acıtan bir tedavi midir?

İşlem öncesinde uyuşturma kremi uygulanır, bu krem işlem sırasındaki acıyı minimum seviyeye çeker.

Gençlik Aşısı için kaç seans gerekir?

Ortalama 2 veya 3 seans devam eden bir tedavidir fakat kişinin ihtiyacına göre değişkenlik gösterir. Seans araları 7-10 gün şeklindedir.

Gençlik aşısının etkisi ne kadar kalıcıdır?

Etkisi her tedavi seansından sonra giderek artar ve 4 hafta içinde tam etkiye ulaşılmış olur. Tedavi sonucu 4- 6 aya kadar sürebilir, ardından çeşitli bakımlarla bu süre uzatılabilir.