Saten Cilt

Cilt Kalitesinde Uzun Süreli İyileşme!

Genç, sıkı ve esnek görünen bir yüz çok miktarda kollajen içerir. Kollajen, diğer cilt elementlerinin (elastin ve hyaluronik asit) daha yüksek miktarlarda bulunmasını sağlar ve cildinizin sıkı ve sağlıklı görünmesini sağlayan desteği sağlar.

Yaşlandıkça, doğal kollajen üretimi yavaşlar. Cildiniz kendi başına kollajen üretirken, ürettiği kollajen miktarı yaşla birlikte oldukça hızlı bir şekilde azalır. Aslında, 20’li yaşların ortalarına ulaştığınızda, cildinizin ürettiği kollajen miktarı her yıl yaklaşık %1,5 oranında düşer. Görünür yaşlanma belirtileri, bu kollajen üretim kaybıyla ilgilidir.

Saten Cilt Uygulaması nedir?

Saten Cilt Uygulaması, ciltte kaybolan kollajeni yenileyerek yüzdeki çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü düzelterek kayda değer bir iyileşme sağlayan kozmetik bir dermal dolgu maddesidir. Saten Cilt Uygulaması, hyaluronik asit dolgu maddelerinin aksine, poli-L-laktik asitten yapılır. Kollajeni yüz yapısına geri kazandırmaya ve zamanla aşağıdaki sorunları düzeltmeye çalışır. Cilt daha genç bir görünüme kavuşur.

Saten Cilt Uygulaması nasıl çalışır?

Birçok yüz dolgusu hacim ekleyerek çalışırken, Saten Cilt uygulamasında cilde hyaluronik asit eklemek yerine, enjekte edilen poli-L-laktik asidin yardımıyla vücudu daha doğal kollajen üretmeye ve cildin yapısını geri kazanmaya teşvik ederek daha sağlıklı, daha sıkı bir cilt oluşturmaya yardımcı olur. Çoğu dolgu maddesinden daha derine enjekte edilir ve hacmi geri kazandırmak ve yüz görünümünü gençleştirmek için cilt içinde çalışır.

Solüsyon cilde enjekte edildikten sonra cildin altına eşit bir şekilde dağılmasını sağlamak için cilde masaj yapılır. Bu, herhangi bir alanda fazla kollajen birikmesini önler.

Poli-L-laktik asit veya PLLA, ciltte doğal olarak bulunur ve vücudun kaybolan kollajeni yeniden oluşturmasını tetikleme işlevi görür. Yeni lifler geliştikçe cilt daha sıkı, daha genç ve sağlıklı görünür.

Saten Cilt Uygulaması ile İlgili Sıkça Sorulan Sorular

Etkisi ne zaman görülür ve ne kadar süre etkilidir?

Dermal dolgu maddeleri cilde hacim ve sıkılık kazandırırken ince çizgileri ve kırışıklıkları düzeltir. Ancak, anında sonuç veren diğer dolgu maddelerinin aksine, Saten Cilt Uygulaması biyoaktivatör ve bir kollajen uyarıcısı olarak çalışarak etkisi zamana yayılır ve bir dizi tedavi gerektirir. Çünkü cildin doğal olarak yeni kollajen oluşturması zaman alır.

Hastaya daha kademeli bir sonuç verse de, ciltteki satenimsi görünüm ve hacim ancak bu ekstra kollajeni oluşturduğunda görünür hale gelir. Cilt yenilendikçe sıkılaşır, esnekleşir ve içeriden daha genç bir ışıltı ve doku kazanır. Hastadan hastaya değişmekle birlikte, sonuçları görmek genellikle üç ila dört ay sürer ve etkisi potansiyel olarak iki yıla kadar sürebilir.

Kaç seans gerekir?

Bu, tedavi edilen cilt alanından yaşınıza, kilonuza ve aktivite seviyenize kadar kendi bireysel koşullarınıza bağlı olarak değişir. Genellikle, bir kişi en az üç tedaviye ihtiyaç duyar ve bunlar birkaç aylık bir süre içinde gerçekleştirilir. Yaşlandıkça ve tedavi etmeye çalıştığınız kırışıklıklar ve çizgiler nedeniyle daha fazla tedaviye ihtiyaç olur.

Hangi amaçla uygulanır?

Yüzdeki daha derin kırışıklıkların, çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü azaltmak için, Zayıf, içi boş yanaklara hacim kazandırmak için, Oyuk şakakları doldurmak için uygulanır.

Kimler için uygundur?

Tüm cilt tipleri ve tonlarında iyi çalışır, ancak herkes için uygun değildir. Aşağıdaki kategorilerden birine giriyorsanız, Saten Cilt Uygulaması yapılamayacaktır:

• Yakın zamanda kan sulandırıcı kullandıysanız
  • Kanama bozukluğunuz varsa
  • Hamileyseniz veya emziriyorsanız
  • Etken maddelerin herhangi birine alerjiniz varsa