Gıdı Giderme - Eritme

Gıdı eritmek mi? Artık kolay!

Çekici, genç bir yüz dolgun yanaklara ve pürüzsüz, kusursuz bir şekilde tanımlanmış bir çeneye sahipken, bu yaşla birlikte tersine döner: yanaklar oyuklaşır ve çenede yağ birikir ve gıdı oluşturur. Yaşlandıkça çenenizin altındaki deri gevşer ve sarkar. Sorunun kaynağı ister genetik faktörler ister kilo alıp vermeden kaynaklı olsun, gıdı bölgesinde elastikiyet kaybı sizi olduğunuzdan hem daha yaşlı hem de kilolu gösterir.

Halk arasında gıdı olarak bilinen ve yüz ovalinin bozulmasına neden olan bu estetik probleme neyse ki bıçak altına yatmayı gerektirmeyen çözümler var.

Gıdı Eritme nedir?

Mezolipoliz, yağ azaltma, vücut şekillendirme ve selülit kırmayı hedefleyen bir Mezoterapi alt türüdür.

Mezolipoliz, diyet ve egzersize dirençli küçük inatçı, istenmeyen yağ ceplerini eritmek ve çıkarmak için cildin altındaki tedavi alanına aktif bileşenlerin çok sayıda ince enjeksiyonunu gerektiren invazif olmayan bir prosedürdür.

Gıdı Eritme ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular

Tedavi ağrısızdır ve anestezi gerektirmez. Uzman bir doktor tarafından etkin madde ince bir iğne yardımıyla doğrudan yağ birikintisine enjekte edilir. Yağın kademeli ve doğal bir bozunması baslar. Enjeksiyon uygulanan alandaki yağ hücrelerindeki yağ çözülür ve kan dolaşımı yoluyla taşınır ve böbrekler ve bağırsaklar tarafından atılır.

Mezolipoliz, cilt elastikiyetinin yenilenmesi ve iyileştirilmesi ile lokalize yağ birikintilerinin azaltılmasında oldukça etkilidir. Yağ metabolizmasını ve erimesini artırmak için çeşitli bitkisel özler ve biyomimetik peptitler içerir. Ayrıca selülit görünümünü azaltmak için lenfatik dolaşımı iyileştirir. Diğer bir avantajı da yağın azalmasıyla birlikte cildin gerginleşmeye devam etmesidir.

Ameliyattan farklı olarak, bu tedaviler genellikle nispeten basittir, ameliyat sonrası iyileşme süresi gerektirmez, ağır bandaj ve anestezi gerektirmez. Gerekirse uyuşturma kremi uygulanabilir.

• Yanaklar
  • Boyun
  • İç ve dış uyluklar
  • Kalçalar
  • Karın alt ve üst kısımları
  • Omuzlarda, kollarda, eklemlerde, sırttaki yağ birikintileri
Mezolipolizin maksimum etkisini elde etmek için, tedaviyi diyet ve yaşam tarzınızdaki değişikliklerle birleştirmenizi öneririz. Çoğu hasta, birinci veya ikinci tedaviden sonra bir sonuç görür, ancak optimal sonuçlar için ekstra tedaviler gerekebilir.

İşlemden sonra hastanın yaklaşık 15-30 dakika dinlenmesi ve günde 1-2 litre su içmesi gerekir. İlk saat ve günlerde, tedavi edilen bölgede kaşıntı ve ayrıca şişlik ve kızarıklık hissedilebilir. Pigmentasyona neden olabileceğinden, tedaviden hemen sonra güneşle temastan kaçınmak en iyisidir. Uygulama yapılan bölgenin 24 saat serin tutulması tavsiye edilir.

Tedavi edilen bölgede hafif morarma, dokunma hassasiyeti, enjeksiyon bölgesinde ağrı ve ateş olabilir. Bu semptomlar genellikle hızlı bir şekilde azalır ve üç gün içinde tamamen kaybolur. Ancak bu süreden sonra hasta kendini iyi hissetmiyorsa veya durumu kötüleşiyorsa doktora başvurulmalıdır.

Nekahat donemi yoktur; prosedür klinik ortamında gerçekleştirilebilir. Cerrahi yağ aldırma veya liposuction'a gore fiyat avantajı vardır. Herhangi bir cerrahi veya anestezik risk ve komplikasyon görülmez.

Botoks uygulama fiyatları, botoks yapılacak bölge sayısına ve iyileşme sağlanacak bölgenin mevcut durumuna bağlı olarak değişmektedir. Doktorumuz sizinle konuşup ihtiyacınızı daha detaylı anladıktan sonra size doğru bir fiyat bilgisi sunulmaktadır.