Gençlik Aşısı

Cildinizin doğal genç görünümünü geri kazandırmak ve yaşlanma belirtilerini iyileştirmek isteyenler için ideal!

Derimizdeki deri altı bağ dokusu hücrelerine fibroblast denir. Fibroblastlar, kollajen oluşturarak, kırılgan ve yıpranmış cildi onararak, cilt tonunu ve elastikiyetini sağlayarak hareket eder. Fibroblastların etkinliği, yaşlanma veya diğer nedenlerle (beslenme alışkanlıkları, diyetler, sigara, yoğun fiziksel aktivite, uzun süre güneşe maruz kalma) zamanla azalır. Bu nedenle cilt yaşlanır, tonunu, elastikiyetini, parlaklığını, hacmini kaybeder ve ardından kırışıklıklar ve derin çizgiler ortaya çıkar.

Fibroblastlar, azalan fibroblast aktivitesini telafi etmek için gerekli olan Amino Asitleri (Glisin, L-Prolin, L-Lizin) kullanarak kollajen üretir. Amino Asit miktarının yükselmesiyle ciltte canlılık ve hücre sayıları artar. Bu nedenle cilt görünümü büyük ölçüde iyileşir.

Gençlik Aşısı

Gençlik Aşısı nedir?

Gençlik Aşısı, amino asitler ve hyaluronik asitten oluşur. Bu karışım, vücudu kendi kollajen ve elastin üretimini artırması için uyarır ve cildi nemlendirerek genel cilt kalitesini artırır, yılları geriye döndürür.

İçeriğindeki amino asitleri ve hyaluronik asitlerle cilde gençliği geri kazandıran, ancak hacim katarken geleneksel dermal dolgu maddeleri gibi “doldurmayan” enjekte edilebilir, etkili bir cilt güçlendirici kokteyldir. Cildin elastikiyetini ve hacmini geri kazandıran kollajen ve elastin üretmek için ciltteki fibroblastları uyarır.

Gençlik Aşısı ne amaçla uygulanır?

Gençlik Aşısı, cilt kırışıklığını önemli ölçüde azaltmak amacıyla kullanılır. Biyolojik canlandırıcı etkinliğe sahip olduğu, ana cilt yaşlanması ve foto-yaşlanma belirtilerini iyileştirdiği gözlemlenmiştir.

Gençlik Aşısı kimlere uygulanır?

Dermal dolgu ile yüze hacim kazandırmak istemeyen veya dolgu tedavileri ile maksimum sonuca ulaşıp cilt sağlığının korunması gereken bir noktaya gelmiş olan kişiler için idealdir.

Gençlik Aşısı hangi alanlara uygulanır?

• Göz altı morlukları ve torbaları
  • İnce çizgiler
  • Güneş hasarı
  • Hacim kaybı
  • Cilt yaşlanması
  • Cilt kuruluğu
  • Kırışıklıklar
  • Sivilceler
  • Boyun
  • Dekolte
  • Eller
  • Çatlaklar (dizler, karin, ic uyluk, koltuk alti gibi)

Farklı estetik prosedürler için sonuçların iyileştirilmesi ve uzatılmasında da değerlendirilir. Örn, Kimyasal peeling, dermal dolgu, mikrodermabrazyon vb.

Gençlik Aşısı ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular

Tedavi öncesinde uygulama esnasında konfor için uyuşturma kremi uygulanır ve cilde mikro iğneler ile enjekte edilir.

Etkisi her tedaviden sonra zamanla artar, 4 haftada tam etkiye ulaşır. Sonuçlar 6 aya kadar sürebilir, ardından bir bakım tedavisine ihtiyaç duyacaktır.

Gençlik Aşısı, kişinin cildine göre 2 veya 3 seanslık tedavi planları halinde tasarlanmıştır. Sonuçları en üst düzeye çıkarmak ve çizgilerde ve koyu halkalarda iyileşme yaratmak için 7-10 gün arayla tekrar tedavi gerekebilir. Bu, cildin durumuna ve tedavi edilen endişeye bağlı olabilir.

Uyuşturma kreminin etkisi geçtikten sonra hafif ağrı hissedilebilir. Bu durumda ağrı kesici önerilir. Normalde 1-7 gün içinde kaybolan morarma, kanama, şişlik ve kızarıklık görülebilir.

Geleneksel dolgu maddeleri şekil ve hacmi değiştirmek için kullanılır, örneğin yüzünüzün şeklini ve konturunu iyileştirmek için yanaklarınıza dolgu maddesi enjekte etmek gibi. Dolgu, konulduğu yerde kalır.

Gençlik Aşısı ise yüzünüzün şeklini veya konturunu değiştirmez. Cilde uygulandığı durumda cilt seviyesine eşit olarak yayılacak şekilde tasarlanmıştır. Bu, cilde anında bir iyileşme sağlamanın yanı sıra uzun vadeli bir yenileme sürecini başlatacaktır.